Často kladené otázky
Často kladené otázky
Výměna zboží
Pokud jste si zakoupil/a produkt, který vám nevyhovuje, je možné vybrané zboží vyměnit do 14 dnů od převzetí zásilky. Aby byla výměna možná, tak musí být splněno následující:
- produkt, který si vyberete nesmí být momentálně nedostupný. Produkt, který vracíte, nesmí být použitý ani jinak poškozený a to včetně obalu.
- pokud některý z těchto aspektů nebude splněn, tak Vám výměna nebude uznaná a zboží vám na vaše náklady zašleme zpět.
- pokud vše výše uvedené splňujete, zboží pečlivě zabalte a přiložte protokol pro odstoupení od kupní smlouvy (ke stažení ZDE), do jehož poznámky uveďte, že žádáte o výměnu a uveďte kód produktu, o který máte nově zájem. Zásilku odešlete na adresu Oscom Trading s.r.o., Těchonín 111, 561 66 Těchonín
Mám nárok na odstoupení od kupní smlouvy?
Nárok na odstoupení od kupní smlouvy má pouze spotřebitel do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud si přejete zboží vrátit, prosím vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (ke stažení ZDE), přiložte ho ke zboží a společně vše pečlivě zabalte. Poté zásilku zašlete na naši adresu: Oscom Trading s.r.o., Těchonín 111, 561 66 Těchonín.
Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
Ano, vaši objednávku si můžete vyzvednout osobně u nás na výdejně na adrese Těchonín 111, 561 66 Těchonín každý pracovní den v čase 8:00 - 15:30 h. Při vytváření objednávky zvolte možnost Osobní odběr a následně se řiďte pokyny, které Vám přijdou do vašeho e-mailu. Vyčkejte však na e-mail potvrzující nachystání zboží. Pokud Vám e-mail nedorazil, zboží pro vás zatím není nachystané. Zásilku pro vás po vychystání držíme 5 pracovních dní, pro prodloužení, prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu.
Něco se s produktem pokazilo, jak mám řešit reklamaci?
Reklamace produktu je individuální, proto se prosím podívejte do sekce “reklamace”, kde je vše podrobně rozepsané dle jednotlivé značky. Případně se můžete obrátit na naši zákaznickou podporu, která Vám vysvětlí jak postupovat při reklamaci vašeho produktu.
Jaká je záruční lhůta pro zakoupený produkt?
Záruční lhůta pro spotřebitele je zákonných 24 měsíců. Pokud je kupující právnická osoba nebo fyzická osoba podnikající, platí pro něj záruční lhůta pouze 12 měsíců. Záruční lhůtu si můžete u jednotlivých výrobců prodloužit na 3 roky, například u značek Bosch, Makita, Metabo a další.
Kdy mi vrátíte peníze za vrácené zboží?
Vaše peníze se Vám snažíme vracet obratem. Pokud se tak nestane, dodržujeme zákonnou lhůtu pro vrácení peněz, tedy do 14 dnů od obdržení odstoupení.
Zvolil/a jsem platbu převodem, kde naleznu informace pro zadání platby?
Platební údaje obdržíte v prvním e-mailu po obdržení objednávky. Pokud potřebujete proforma fakturu ve formátu PDF, vyčkejte na další e-mail, v jehož příloze soubor naleznete.
Zvolil/a jsem platbu převodem, zdrží způsob platby odeslání objednávky?
Bohužel ano. Musíme počkat až vaše banka převede peníze do naší banky. Zdržení však není nijak velké, pouze přes jednu půlnoc. Pokud tedy potřebujete zboží ještě ten den co jste vytvořil/a objednávku odeslat, zvolte jiný způsob platby.
V jakém stavu je moje objednávka?
Stav vaší objednávky si prosím ověřte u naší zákaznické podpory na e-mailu či na zákaznické infolince.
Lze si dodatečně změnit fakturační či doručovací adresu?
Ano, obraťte se na naši zákaznickou podporu, která vaše požadavky vyřídí. Tyto změny lze provést bezprostředně po vytvoření objednávky. Po doručení zásilky již tyto změny nemusí být uznány.