Reklamace
Reklamace
Jak reklamovat zboží?
Potřebujete poradit při reklamaci zboží? Kontaktujte nás na e-mail info@doktorkladivo.cz.
Autorizovaný servis
Autorizovaný servis je nejrychlejším řešením. Kontaktujte přímo výrobce a vyřešte celý proces v co nejkratším čase. Využijte výhody pramenící z nákupu u autorizovaného prodejce, objednejte si svoz a dopravce si zboží zdarma vyzvedne a po opravě ho k vám doručí. Přesný postup naleznete v odkazech níže.
Bezstarostný servis poskytují tyto značky:
BOSCH, DREMEL ZDE
DEWALT ZDE - mapu autorizovaných servisů naleznete ZDE
KÄRCHER ZDE
EXTOL ZDE
GARDENA ZDE
Nejsme autorizovaným servisem ani prodejcem značky Milwaukee.
Poštou nebo přepravní společností
Vyplňte reklamační formulář a jasně popiště závadu zboží. Připojte vaši adresu, číslo účtu (pro případ vrácení peněž) a kopii nákupního dokladu (faktury). Zboží pečlivě zabalte a odešlete na adresu:
Oscom Trading s.r.o.
Těchonín 111
Těchonín, 561 66
Osobně na výdejně
Vyplňte reklamační formulář a připravené zboží odneste na adresu:
Oscom Trading s.r.o.
č.p. 111, 561 66 Těchonín
Odběr zboží:
Po – Pá 8:00 - 15:30 hod.
Před reklamováním zboží si pečlivě projděte Reklamační řád.
Vrácení zboží
Vrácení zakoupeného zboží je možné do 14 dnů od doručení, v tomto období máte právo odstoupit od kupní smlouvy. Chcete-li poslat zboží zpět, vyplňte Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a zboží zašlete na adresu:
Oscom Trading s.r.o.
Těchonín 111
Těchonín, 561 66
Více informací o možnostech vrácení zboží naleznete v Obchodních podmínkách.