Reklamace

Jak reklamovat zboží?

 

Potřebujete poradit při reklamaci zboží? Kontaktujte nás na e-mail reklamace@doktorkladivo.cz.

 

Autorizovaný servis

Autorizovaný servis je nejrychlejším řešením. Kontaktujte přímo výrobce a vyřešte celý proces v co nejkratším čase. Využijte výhody pramenící z nákupu u autorizovaného prodejce, objednejte si svoz a dopravce si zboží zdarma vyzvedne a po opravě ho k vám doručí.  Přesný postup naleznete v odkazech níže. 

Bezstarostný servis poskytují tyto značky:

BOSCH, DREMEL ZDE
DEWALT ZDE
KÄRCHER ZDE
EXTOL ZDE
GARDENA
 ZDE

Nejsme autorizovaným servisem ani prodejcem značky Milwaukee.

 

Poštou nebo přepravní společností

Vyplňte reklamační formulář a jasně popiště závadu zboží. Připojte vaši adresu, číslo účtu (pro případ vrácení peněž) a kopii nákupního dokladu (faktury). Zboží pečlivě zabalte a odešlete na adresu:

Oscom Trading s.r.o.

Těchonín 111

Těchonín, 561 66

 

Osobně na prodejně

Vyplňte reklamační formulář a připravené zboží odneste na adresu:

 

Oscom Trading s.r.o.

č.p. 111, 561 66 Těchonín

Odběr zboží:
Po – Pá 8:00 - 15:30 hod.

 

Před reklamováním zboží si pečlivě projděte Reklamační řád

 

Vrácení zboží 

Vrácení zakoupeného zboží je možné do 14 dnů od doručení, v tomto období máte právo odstoupit od kupní smlouvy. Chcete-li poslat zboží zpět, vyplňte Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a zboží zašlete na adresu:

Oscom Trading s.r.o.

Těchonín 111

Těchonín, 561 66

 

Více informací o možnostech vrácení zboží naleznete v Obchodních podmínkách.