Pokud jste si zakoupil/a produkt, který vám nevyhovuje, je možné vybrané zboží vyměnit do 14 dnů od převzetí zásilky. Aby byla výměna možná, tak musí být splněno následující:
Nárok na odstoupení od kupní smlouvy má pouze spotřebitel do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud si přejete zboží vrátit, prosím vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (ke stažení ZDE), přiložte ho ke zboží a společně vše pečlivě zabalte. Poté zásilku zašlete na naši adresu: Oscom Trading s.r.o., Těchonín 111, 561 66 Těchonín.
Ano, vaši objednávku si můžete vyzvednout osobně u nás na výdejně na adrese Těchonín 111, 561 66 Těchonín každý pracovní den v čase 8:00 - 15:30 h. Při vytváření objednávky zvolte možnost Osobní odběr a následně se řiďte pokyny, které Vám přijdou do vašeho e-mailu. Vyčkejte však na e-mail potvrzující nachystání zboží. Pokud Vám e-mail nedorazil, zboží pro vás zatím není nachystané. Zásilku pro vás po vychystání držíme 5 pracovních dní, pro prodloužení, prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu.
Reklamace produktu je individuální, proto se prosím podívejte do sekce “reklamace”, kde je vše podrobně rozepsané dle jednotlivé značky. Případně se můžete obrátit na naši zákaznickou podporu, která Vám vysvětlí jak postupovat při reklamaci vašeho produktu.
Záruční lhůta pro spotřebitele je zákonných 24 měsíců. Pokud je kupující právnická osoba nebo fyzická osoba podnikající, platí pro něj záruční lhůta pouze 12 měsíců. Záruční lhůtu si můžete u jednotlivých výrobců prodloužit na 3 roky, například u značek Bosch, Makita, Metabo a další.
Vaše peníze se Vám snažíme vracet obratem. Pokud se tak nestane, dodržujeme zákonnou lhůtu pro vrácení peněz, tedy do 14 dnů od obdržení odstoupení.
Vyčkejte na e-mail, který potvrzuje přijetí vaší objednávky. V jeho příloze naleznete zálohovou fakturu, ve které naleznete potřebné informace pro zadání převodu.
Bohužel ano. Musíme počkat až vaše banka převede peníze do naší banky. Zdržení však není nijak velké, pouze přes jednu půlnoc. Pokud tedy potřebujete zboží ještě ten den co jste vytvořil/a objednávku odeslat, zvolte jiný způsob platby.
Stav vaší objednávky si prosím ověřte u naší zákaznické podpory na e-mailu či na zákaznické infolince.
Ano, obraťte se na naši zákaznickou podporu, která vaše požadavky vyřídí.