Reklamace

Jak reklamovat zboží?

 

Autorizovaný servis

Autorizovaný servis je nejrychlejším řešením. Kontaktujte přímo výrobce a vyřešte celý proces v co nejkratším čase. Přesný postup naleznete v odkazech níže.

Bezstarostný servis poskytují tyto značky:

BOSCH, DREMEL ZDE
METABO ZDE
NAREX ZDE
DEWALT ZDE
KÄRCHER ZDE

 

Poštou nebo přepravní společností

Vyplňte reklamační formulář a jasně popiště závadu zboží. Připojte vaši adresu, číslo účtu (pro případ vrácení peněž) a kopii nákupního dokladu (faktury). Zboží pečlivě zabalte a odešlete na adresu:

Oscom Trading s.r.o.

Dolní náměstí 256

Humpolec; 396 01

 

Osobně na prodejně v Humpolci

Vyplňte reklamační formulář a připravené zboží odneste na adresu:

 

Oscom Trading s.r.o.

Dolní náměstí 256

Humpolec, 396 01

Pracovní doba:

Po – Pá 7-16 hod.

 

 

 

 

Před reklamováním zboží si pečlivě projděte Reklamační řád

 

Vrácení zboží 

Vrácení zakoupeného zboží je možné do 14 dnů od doručení, v tomto období máte právo odstoupit od kupní smlouvy. Chcete-li poslat zboží zpět, vyplňte Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a zboží zašlete na adresu:

Oscom Trading s.r.o.

Dolní náměstí 256

Humpolec, 396 01

Více informací o možnostech vrácení zboží naleznete v Obchodních podmínkách.